Informujemy, że sprzęt pozostawiony w serwisie po naprawie a nie odebrany w ciągu dwóch miesięcy przechodzi na własność serwisu. Zostaje zniszczony bądź spieniężony w celu pokryci kosztów naprawy. Po upływie dwóch miesięcy od powiadomienia właściciela sprzętu o możliwości jego odbioru po naprawie, roszczenie sobie praw do odbioru danego sprzętu będzie bezpodstawne.
Może jakiś cennik?
OdpowiedzUsuńKiedy wstawicie cennik?
OdpowiedzUsuńCo Was wyróżnia?
OdpowiedzUsuńZmieniacie płyty główne w laptopach?
OdpowiedzUsuńProwadzicie może sprzedaż cześci używanych?
OdpowiedzUsuńCennik zależy od indywidualnego przypadku. Nie bedziemy publikowac czegos co ma sie niajk do rzeczywistości. Tak - wymieniamy płyty główne, tak - sprzedajy części używane. Coś tan nas wyrożnia skoro mamy samych zadowolonych Klientów...
OdpowiedzUsuńA ile kosztuje u Was wymiana zawiasów w laptopie?
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem powinien być podstawowy cennik.
OdpowiedzUsuńPo co komu cennik. Możecie zadzwonić i zapytać.
OdpowiedzUsuńNumer telefonu jest dostępny cały czas i zachęca do kontaktów. Jeśli otrzymam informację na temat modelu laptopa oraz tego, który zawias ma być wymieniony, oszacuję wielkość prac i dam odpowiedź ile będzie kosztowała wymiana.
OdpowiedzUsuńChciałbym poznać ceny państwa usług? gdzie mogę znaleźć cennik? proszę o jakaś informację.
OdpowiedzUsuńBardzo proszę o zapoznanie się z komentarzem z dnia 24 lutego 2015 roku z godziny 16:24. Pozdrawiam.
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń